خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو و بهنیه سازی سایت با گروه تبلیغاتی باربد. ارائه تخصصی سرویس های سئو شامل تدوین استراتژی، مشاوره و برنامه ریزی، انجام سئو سایت حرفه ای، رسیدن به صفحه اول گوگل تضمینی.
چرا سئوی تخصصی؟ سئو راهکارهای تکنیکال و حرفه ای بسیاری دارد و در رقابت های سنگین استفاده از این موارد اهمیت دارد. همچنین آشنایی کامل با رفتار و الگوریتم های گوگل باعث می شود در هر لحظه راهکاری متناسب با تغییرات روند موتورهای جستجو ارائه شود.
گروه باربد با تسلط کامل بر روی سئوی تکنیکال و حرفه ای می تواند جایگاه سایت شما را در صفحه اول گوگل تضمین دهد.
سئو سایت در کرج

 

چطور به صفحه یک گوگل برسیم؟

خدمات تخصصی بهینه سازی سایت با باربد

با انجام سئوی سایت به چه دستاوردهایی می رسیم؟

بهترین قیمت سئو را از ما بخواهید

تعرفه خدمات سئو شرکت باربد، با توجه به تحقیقات جامع کارشناسان ما ، هم رافع نیازهای مشتریان تهیه شده است. شما با توجه به میزان رقابت و قدرت کلمات کلیدی مدنظرتان می توانید پکیج های سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله سئو باربد را انتخاب کنید. بهترین خدمات و قیمت  سئو تضمینی را از باربد بخواهید.

گروه تبلیغاتی باربد
چرا از سرویس سئو استفاده کنیم؟

چرا از سرویس سئو استفاده کنیم؟

در خدمات سئو از کدام روش استفاده می شود؟

سئو کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه مشکی سه روشی است که سئو کاران برای سئو سایت از آن بهره می برند. سئو کلاه سفید سئو واقعی است و ماندگاری بیشتری دارد ولی سئو کلاه مشکی و کلاه خاکستری بر اساس الگوریتم های مشخص شده گوگل نبوده و سعی به فریب گوگل در جهت نشان دادن سایت در صدر نتایج را دارد. خدمات SEO شایگان با متدهای روز و با بهره مندی از دانش بالا نسبت به شناخت الگوریتمها و رفتار موتورهای جستجو با روش کلاه سفید انجام می شود. جهت بهره مندی از سرویسهای سئو سایت با شرکت باربد تماس بگیرید.

چه سرویس هایی در خدمات سئو ارائه می شود؟

سرویس های محبوب در سئو اعم از تولید محتوا، ساختارسازی مناسب سایت، ایجاد متا تگ های موثر، تدوین استراتژی سئو، مشاوره در خصوص نحوه انجام سئوی وب سایت، سئوی خارجی و داخلی، لینک سازی داخلی و خارجی، خدمات مربوط به سئوی محلی یا لوکال سئو، تولید محتوای گرافیکی و ویدئویی جزء مهمترین بخش های خدمات سئو محسوب می شوند.

چرا از خدمات سئو باربد استفاده کنم؟

دپارتمان سئو شایگان با بهره گیری از دانش روز و استفاده از متخصصین حرفه ای در انجام و برنامه ریزی سئو سایت شما می کوشد تا به صورت کاملا اصولی و منطبق با الگوریتم های موتورهای جستجو سایت شما را سئو کند. بنابراین پس از تحویل پروژه سئو در اکثر پروژه ها شاهد تثبیت جایگاه حتی تا ۱۸ ماه هستیم. پس با یک برنامه ریزی درست می توانیم سئوی سایت خود را تضمینی توسط شایگان انجام دهیم.

چطور می توانم از خدمات سئو استفاده کنم؟

بسته به نوع سایت، اهداف و بودجه شما باید مشخص شود که می توانید چه خدماتی را برای سئوی سایت داشته باشید. مسلما هر چقدر توانایی شما نسبت به پرداخت قیمت سئو بیشتر باشد امکان انجام سئو در زمان کمتر با نتیجه بهتر بیشتر است. پس برای استفاده از خدمات بهیه سازی وب سایت شما باید ابتدا رویکرد، هدف و بودجه خود را مشخص کنید. برای این منظور از جدول قیمت همین صفحه تعرفه خدمات سئوی سایت موردنظرتان را انتخاب کنید.

راجع به مثلث سئو چه می دانید؟

سئو همان چیزی است که خیلی از شرکت ها در فضای مجازی بدان احتیاج دارند. کاری که SEO برای شما انجام می دهد هیچ روش بازاریابی ای برای شما انجام نخواهد داشت. شما اگر هزاران بازاریاب حرفه ای هم داشته باشید نمی تواند به اندازه ی سئو کردن سایت برای شما تاثیر داشته باشد. سئو می تواند حرفه ای ترین بازاریاب شما باشد. بازاریابی که وقتی مشتری به محصول یا خدمات در لحظه نیاز دارد شما را به وی معرفی می کند و این بزرگترین حسن سئو است.

در علم بازاریابی این نکته مطرح است که شما اگر بتوانید تبلیغ و یا پیشنهاد استفاده از خدمات یا محصولات را در لحظه ای که مشتری به آن نیاز دارد به وی بدهید احتمال فروش بسیار بالا می رود. در تبلیغات و بازاریابی سئو جزء معدود روش هایی است که اینگونه بازاریابی را برای شما انجام می دهد.

سئو منجر به برندسازی می شود. سئو باعث می شود برند شما در موضوع کسب  و کارتان معروف شود. هم بین مشتریان، هم بین همکاران.  پس الان متوجه شدید که سئوی سایت چقدر می تواند روی کسب و کارتان شما تاثیر بگذارد.

با شرکت سئوی شایگان همراه شوید.

خودم می توانم سایتم را سئو کنم؟

علم سئو دارای الگوهای رفتاری بسیاری است. این الگوها در عین سادگی دارای پیچیدگی هایی در اجرا هستند که برای انجام صحیح کار می بایست فرد سئو کننده از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد. پس ما پیشنهاد می کنیم که حتما از یک مشاور و سئو کار با تجربه، بمنظور سئو سایت خود استفاده کنید. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات بهینه سازی سایت و SEO با شایگان تماس بگیرید.

چرا باید سایت خودمان را سئو کنیم؟

علم سئو دارای الگوهای رفتاری بسیاری است. این الگوها در عین سادگی دارای پیچیدگی هایی در اجرا هستند که برای انجام صحیح کار می بایست فرد سئو کننده از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد. پس ما پیشنهاد می کنیم که حتما از یک مشاور و سئو کار با تجربه، بمنظور سئو سایت خود استفاده کنید. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات بهینه سازی سایت و SEO با شایگان تماس بگیرید.

مراحل انجام خدمات سئو سایت در کرج

چرا باید سایت خود را از نظر سئو آنالیز کنیم؟

در آنالیز سئو مشخص می شود شما بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو همچون گوگل، طراحی سایت خود را انجام داده اید یا خیر! شما هرچقدر سایتی با نمره سئو بالاتر داشته باشید می توانید جایگاه بهتری در نتایج جستجو بدست آورید.

روند آنالیز سئو به چه شکل است؟

ابتدا پس از ارسال درخواست مبنی بر سئو سایتتان، با توجه به نوع کسب و کار، کلمات کلیدی و رقیبان، بررسی هایی با توجه به استانداردهای الگوریتم های جستجو انجام می شود. روند بررسی و آنالیز سئو شما توسط بهترین کارشناسان ما انجام می گردد، خدمات آنالیز سئو سایت به صورت کاملا رایگان انجام می شود. شما می توانید جهت آنالیز وب سایت خود آدرس دامنه خود را در فرم زیر وارد نمایید. این اولین مرحله از مراحل انجام خدمات سئوی وب سایت است.

تدوین استراتژی سئو

هر راهکاری که باعث شود سایت شما از نظر جایگاه در نتایج جستجو بهتر شود، یک استراتژی سئو است. استراتژی های سئو با توجه به نوع کسب و کار متفاوت است. مثلا استراتژی سئو برای سایت های مجله خبری با سایت های مجله فناوری و مجله خودرو متفاوت است. یعنی اگر شما یک سایت مجله فناوری را با یک روال و استراتژی به صدر نتایج جستجو بیاورید، تضمینی وجود ندارد که با تکرار همان استراتژی بتوانید سایتی با موضوع مجله خودرو را به صدر بیاورید.

مهمترین اصل در تعیین استراتژی سئو، درآوردن کلمات کلیدی و پر کاربرد در جستجو یک کسب و کار است. همه سئو کاران دیگر می دانند که برای سئو با کلمات کلیدی مجورند از کلمه مترادف و پرکاربرد مرتبط آن کلمات کلیدی نیز استفاده کنند. برای رسیدن به نتیجه و هدف باید سئو اصولی را پیش گرفت و این با تدوین استراتژی ممکن است. ما در باربد با توجه به تجربه بالای خود در سئو سایت های مختلف خبری، شرکتی، پرتالی، فروشگاهی و … بهترین خدمات سئو اصولی را برایتان انجام خواهیم داد.

تدوین استراتژی سئو در کرج

خدمات سئو داخلی

انجام سئو داخلی سایت یا همان On Page SEO مربوط به بهینه سازی کلیه مطالب داخل سایت و لینک سازی داخلی آن است. با توجه به الگوریتم های گوگل شما باید کلیه مطالب سایت خود را بهینه کنید تا جایگاه خوبی در موتورهای جستجو بدست آورید. انجام سئو داخلی سایت شما شامل موارد زیر خواهد بود:

1-آدرس های کاربر پسند، تایتل های مهم در عنوان و تگ H1 ، 2-استفاده از کلمات با ارزش که عنوان مطلب شما را جذابتر کند ، 3-استفاده از توضیحات متای کاربرپسند و مناسب ، 4-استفاده از کلمات کلیدی و مترادف های آن در متن ، 5-طراحی ریسپانسیو سایت ، 6-لینک سازی داخلی بین مطالب سایت ، 7-افزایش سرعت لود سایت بهمراه بهینه سازی تصاویر سایت ، 8-محتوا گذاری مناسب در صفحات هدف (لندینگ پیج)

در کل هدف از سئو داخلی باید ترکیبی از سلسله مراتب بالا و طراحی وب سایت مناسب سایت برای ایجاد بازدیدکننده به مشتری است.

خدمات سئو خارجی

انجام سئو خارجی که همان Off Page SEO است به مجموع معرفی سایت و برند در سطح اینترنت گفته می شود. سئو خارجی شامل مواردی است که توسط شرکت باربد با کیفیت بالا انجام می گردد:

۱-سئو محلی

۲-ساخت پیج تجاری در شبکه های اجتماعی

۳-ایجاد صفحه در دایرکتوری های مهم داخلی و خارجی

۴-ایجاد پروفایل در کلیه سایت های مهم داخلی و خارجی

۵-بک لینک سازی از سایت های معتبر و مرتبط

۶-وبلاگ نویسی در سایت های ارائه دهنده خارجی و داخلی سرویس وبلاگ

سئو خارجی یکی از مهمترین بخش های سئو است که باید با دقت زیاد انجام شود.

خدمات سئو خارجی در کرج
خدمات زومینگ کلمات کلیدی در کرج

خدمات زومینگ کلمات کلیدی

زومینگ کلمات شاید جزئی از سئو داخلی باشد، اما به دلیل اهمیت بالایش، ما آن را یک رویکرد جداگانه در نظر خواهیم گرفت. زومینگ کلمات شامل بررسی نگاه مشتریان یک کسب و کار و بدست آوردن کامل کلماتی است که آنها برای رسیدن به خدمات یا محصولاتشان سرچ می کنند.

پس از بررسی این کلمات در هر سرویس یا محصول، کلماتی بدست می آید. حال باید با توجه به میزان سرچ آن کلمات و ورودی های سایت با آن کلمات، آنها را در صفحه مربوطه استفاده کرد. اینکار باعث افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو شده و ترافیک زیادی را برای سایت بهمراه خواهد داشت. به اینکار تبلیغات سئو نیز گفته می شود.

زومینگ کلمات کلیدی کاری بسیار پیچیده و زمانبر است و برای نتیجه گیری باید ماه ها زمان صرف کنید و روی سئو سایت کار کنید تا با این تکنیک به نتیجه برسید. اما مطمئن باشید ارزشش را دارد. ما پیشنهاد می کنیم برای این منظور از خدمات سئوسایت باربد بهره بگیرید.

خدمات گزارش گیری

گزارش گیری در هر کاری یکی از عوامل موفقیت است. شما با گزارش گیری می توانید میزان کار انجام شده را مشاهده کرده و برای ادامه راه نقشه های خود را پیاده سازی کنید. در امر بهینه سازی سایت نیز گزارش گیری بسیار مهم است. گزارش گیری سئو باعث خواهد شد روند انجام سئو، دقیق تر و سریعتر انجام شود. گزارش گیری در خدمات سئو شامل موارد زیر است:

  1. بررسی جایگاه سایت در ماه های گذشته
  2. نمودار پیشرفت سایت
  3. کارهای در دست اقدام
  4. کارهایی که در آینده قصد انجام آن را داریم
  5. نتایج کارهای انجام شده
  6. بررسی رقبا و کارهایی که انجام داده اند.

شما می توانید با همراهی شرکت سئو باربد، با قدرت در صدر نتایج گوگل دیده شوید.

خدمات گزارش گیری

برای مشاوره سئو سایت در کرج و بهینه سازی سایت با ما تماس بگیرد